|
Co zabrać ze sobą do sanatorium? |
| Autor |
Wiadomość |
maria feliks
|
Wysłany: 2009-07-06, 10:39
|
|
|
| ANIU ja poraz pierwszy będe jechać gdziekolwiek na rehabilitacje mogłabyś mi pomóc i napisać mniej więcej co mam zabrać ważniejszego do ubrania ze sobą bo jestem zielona |
_________________ maria |
|
|
|
 |
Bożena

|
Wysłany: 2009-07-06, 14:18
|
|
|
| kochana musisz wziazc dres adidasy kilka par cienkich skarpetek koszulki z krutkim rekawek bo jest goraco przy cwiczeniach i czsami bluze sciagasz papcie pizame przybory toaletowe sztuczce kubek do picia w miedziele ne ma rehabilitacji to mozesz cie przebrac w swoje zeczy wszystkie dokumenty wyniki orzeczenie rezonas jak mialas nie wiem co jeszcze bylam trzy razy ale cheba nic wiecej tam gdze bylam byl basen mialam stroj i czepek pa pozdrawiam powodzenia |
_________________ bożena |
|
|
|
 |
anna

|
Wysłany: 2009-07-08, 16:17 sanatorium
|
|
|
| Ja też byłam tylko raz na turnusie Ale najważniejszy jest dres .A zdokumentów to mam napisane na skierowaniu.co zabrać.Ja biore wszędzie czajnik elektryczny i budzik.Pozdra3wiam Ja mam termin koniec wrześńia początek pażdziernika. |
|
|
|
 |
gusia256
Administrator
|
Wysłany: 2009-07-10, 09:39
|
|
|
| Nie wiem jak wy miałyście, ale u mężą zauważyłam, że przy ćwiczeniach niemiłosiernie się pocił. Wiec proponuję zabrać kilka podkoszulek tak, żeby nawet w ciągu dnia móc zmienić je ze 2-3 razy (nawet, jeśli prało by się na bieżąco). |
|
|
|
 |
Paweł

|
Wysłany: 2009-07-10, 16:33
|
|
|
weź ze sobą klapki i strój kąpielowy
może być basen albo jakiś inny zabieg wymagający takiego stroju |
|
|
|
 |
Ela

|
Wysłany: 2009-07-10, 22:27
|
|
|