To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ

Rehabilitacja - wiadomości ogólne, pytania i nasze doświadczenia - szpital uzdrowiskowy - leczenie

kropka76 - 2013-11-04, 12:09

Dostałam skierowanie do Konstancina tylko dopiero w domu zauważyłam że jest to skierowanie do szpitala, czyli to chyba znaczy że nie ma możliwości dojazdu np po pracy tylko trzeba tam być na stałe? Wiecie jak to jest ?

ale w związku z tym że jeszcze pracuje to mogę sobie opłacić ćwiczenia PNF i mam do Was pytanie, znalazłam taką fundację AVALON która z salami do rechabilitacji mieści się w Panoramie w Warszawie, mają też PNF, tylko nie wiem jak z jakością tych ćwiczeń, słyszeliście może coś o tym miejscu?

Ja nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o rehabilitacje i nie wiem jakie są dobre a jakie nic nie dają, na tych co byłam teraz przez miesiąc to jakaś porażka, mogłam sobie wykupić karnet na siłownie i dokładnie to samo bym miała, a mieli napisane podejrzenie ataksji, jedyny plus tego to to że się przez miesiąc trochę poruszałam

jeśli chodzi o moją pracę to niestety jest stresująca ale ja jestem osobą nerwową i wybuchową także długo się nie przejmuję jakimiś problemami.
Nie wyobrażam sobie jak to będzie jak już nie będę mogła robić tego co teraz i prosić firmę w której pracuję żeby znaleźli dla mnie inną pracę, jak do tej pory to ja zawsze stawiałam warunki na jakich będę pracowała a nie na odwrót

Ela - 2013-11-04, 14:33

Jeśli masz przyznany szpital uzdrowiskowy - to nie płacisz, masz zwolnienie od nich za cały pobyt i nie możesz go opuszczać. :-D
Dorota75 - 2013-11-04, 15:06